• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Handbok

F

F.d. 50037

Guest
För någon vecka sedan hittade jag på nätet en svensk översättning på husbilar som SEA Group tillverkar, verkade vara en allmän som täckte flera av deras märken. Har sökt med ljus och lykta några timmar men hittar den inte, finns det någon som har tips om var jag kan ha sett den ?

MVH
X-Dream

F

F.d. 18358

Guest
Sv: Handbok

Hej
Vi har köpt en Ford Transit -97, 590 lång o ska bygga om den till husbil, kan man bygga inredning ( köksmöbel, skåp o toaväggar av vanlig byggplywood)?
Vi är nybörjare i husbilstankar, men bra på att snickra.
Har ni möjlighet att sända handboken via e-mail? Hitills har vi bara plockat ut gammal inredning- skolbuss, som det är just nu känns det ganska osäkert vad vi ska börja med.
Husbilen får inte kosta skjortan, därav självbygge o pga mögelallergi kan vi inte köpa gammal.
:eek:Liisa o Anders

Toppen