• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hamburg Messe Reisen 2010

lenmar

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
4769
Medlemskap
2025
Vi har bokat en resa med Ryanair till helgen 12-14 febr och tänker besöka mässan under 1 dag. Hört att det är en stor mässa och inser att vi bara hinner skumma på ytan. Det är sparsamt med info på hemsidan. Någon som varit där och kan tipsa om det är något speciellt som är intressant, finns det mycket tillbehör etc?
//Lennart :mh3:

F

F.d. 18414

Guest
Sv: Hamburg Messe Reisen 2010

Hej Lennart
själv bor jag naer Hamburg o besöker mässan varje ar. I fjol hade de bl.a. en svenska yxa-tillverkare. Sen dess tror folk i Hamburg, att manga svenskare bor i Skogen o tillverkar yxor. Pa mässan finns 2 haller med husbiler/vagnar. Enlig erfaringer i senaste ar har hymer störste udvalg av modeller, oxa Dethleffs, Adria, Bürstner, LMC o utomlandske tillverkare.
Tillbehör finns inte sa mycke. Huvudsaglig är Reisen 2010 en salgsudstillning.
Ved du, att du hamnar i Lübeck, när du flyver med Ryan air? Det är ungf. 6 mil österifran Hamburg.
MvH
Wolfgang

Toppen