• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

halvintregerat

F

F.d. 12681

Guest
Hej, jag undrar om det finns nån annan halvintregerat med 6 sovplatser förutom challenger 106 och matrix?? Tacksam för svar.

Mamma

HBK Medlem (P)
Kommun
Sjöbo
HBK-Nr
1472
Medlemskap
2025
Sv: halvintregerat

Hej
der finns ochså Mc Louis mc 4 62
den er till 6 pers
mvh Ulla

F

F.d. 12681

Guest

Tack,Jag skulle helst vilja hitta med sovplatser fram som alkov....

F

F.d. 12681

Guest

Skulle vilja ha en bil som man kan åka runt med året runt,halvintregerat och med sex sov platser,jag har mina tre söner varannan vecka så det får gärna va lite plats,, tips?? den ska funka o bo i på vintern,, och ekonomin räcker "bara" till en begagnad,,, känns som halvintregerat skulle funka bättre,,,,kanske,,

F

F.d. 29841

Guest

Hej
Det finns väl inte så många märken att välja på om du ska ha en vintervagn.
Utan att klä in den i stor vintertäcken.
Sök på vintervagnar.
/Vidhem

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025

Tveksamt om det fungerar med halvintegrerat och sex sovplatser? De jag har sett är för det mesta med en stor säng som sänks ned mitt i bilen, ibland framför dörren. Det brukar göra resten av bilen mer eller mindre obrukbar när den sängen används. Verkar betydligt bättre att satsa på en nyare alkovbil i din situation, då går bilen att använda även när ungarna har gått och lagt sig. :)
Tänker du vara ute mycket på vintern, eller bara några skidhelger?

Senast ändrad:
F

F.d. 12681

Guest

ja den varianten verkar ingen bra,, ska använda bilen dagligen till o från dagis, skola, jobbet,tänkte sälja av person bilen så tänkte att kanske det e smidigare men halvintregerat men får väl kanske tänka om pga. plats brist i halvintregerat,ja det blir väl ganska många turer på vintern, vi åker rätt mycket snowboard på vintern,,

F

F.d. 12681

Guest

Kanske helintregerad vore nåt, dom e väl vinter varma,, kollade på en Hymer där finns ju alkov säng,,,eller en Bürstner i574.

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025

Hur klarar man vikten för 6 personer i bilen och finns det bilar med 6 bältade platser?

Toppen