• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Halojvein

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 2621

Guest
Sv: Halojvein

En av de sämsta importerna från USA och kommersialismens tristaste uttrycksmedel!!!

Husbilen klarade sig, men fönster och fasaden samt brevlådan måste jag tvätta idag. Eller man kanske ska vänta till i morgon, för livsmedelsaffärerna har ju och vill sälja mer ägg och filmjölk till kvällens övningar.

En sån´här helg önskar man att det både regnade och stormade så de små änglarna stannade inomhus - på kvällarna. På dagarna ska det vara vackert väder och gravarna pyntas.

aukja

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1870
Medlemskap
2025

Här är alla bilarna på parkeringen var "prydda" med toapapper. Löjligt men får väl vara glad att det inte var ägg! Husbilen på verkstad så det är lugnt.
Mvh
Aukja

F

F.d. 15719

Guest

Undrade just varför Lambi säljer sex rullar toapapper för 15:- den här helgen!!!

Skämt åsido så är det förfärligt att vandalism ska tillåtas i Alla Helgons namn, i en information från vår lokala kyrkogård S:t Botvid stod det specifikt att alla dödskallar och andra Halloween symboler kommer att plockas bort från gravarna. Vem kan komma på den tanken på dekoration på en helig plats? Det är ju inte bus-eller-godis tiggarbarnen som gör sånt precis! Själv tycker jag det är illa nog med plastkransarna så här års.

Var tog respekten för döden vägen? Eller respekten för din nästa?

/elisabeth

som tipsar om Skogskyrkogården kl 16.00 på TV1.

Olle Jonsson

HBK Medlem
Kommun
Ludvika
HBK-Nr
883
Medlemskap
2025

De tilltag som försegår numera på denna helg är mig helt främmande.
Vi har våra gulliga påskkärringar som säljer sina alster för godis eller växelpengar under påskhelgen, det räcker.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen