• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hallå Södernfarare!

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025
Hej jag begär inte att ni skall skriva där nere ifrån, men jag upplever att skildringarna har sinat!
Vad är det med denna torka, är det att där är somliga som är aroganta , nä det var bara en tanke för vädret har inte varit "torrare" än vanligt på Många år där nere!
Vi här uppe behöver en kick att lägga pengarna på!!!!!
mvh.

gullan

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1009
Medlemskap
2025
Sv: Hallå Södernfarare!

Hej! Vi har nu kommit till Portugal och Tavira på Algarvekusten. Det är vårt första år med att åka söderöver med vår husbil "Louise" som vi haft i 4 år. Vi startade i mitten av oktober för att sakta ta oss genom Tyskland och via Route Napoleon tog vi oss till Spaniens kust. Vi har mest bott på camping, men även fricampat ibland. Träffat en del svenskar - en del föredrar fricamping - andra camping. Vi som kommer från mellanmjölkens land gillar naturligtvis båda delarna! Tanken är nu att vi skall ta oss via Portugals västkust för att komma hem till Svedala i slutet av april. Nu blir det strax Benfica - Porto på den lokala puben

Toppen