• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hajen kommer hem imorgon.

F

F.d. 3232

Guest
:mcride::mcride:Kör så det ryker jobbar för att tömma lilla Bacillen. Hur kunde man få plats med så mycket saker . Vi skall försöka plocka tillbaka det mesta, men allt behöver vi inte. Hämtar Hajen klockan två imorgon. MVH Kenth och Lisbeth.:mcride::mcride:

Tom o Cina

HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
1547
Medlemskap
2025
Sv: Hajen kommer hem imorgon.

Grattis, det gick fort. Jag vet precis hur mycket man samlar på sej, kan inte förstå att man kan plocka in så mycket grejer. Hoppas ni får tur nu med nya bilen. Vi ska till Stensjö i helgen, måste ut o prova så allt funkar. Hoppas ni med hinner ut o prova. Lycka till nu, Stora kramar från Cina o Tom

Mojfen & Karianne

FD HBK Medlem
Kommun
Hultsfred
HBK-Nr
573
Medlemskap
2021

Hej

Och grattis till bilen.:)
Även vi hämtar vår nya husbil i dag kl. 14.00.

Det är knappt så man tror det är sant, åtta månaders väntan är över. :yes:

Hoppas vi hinnar ta en liten sväng med den från lördag till söndag.

MVH
Karianne

CarthagoAnders

HBK Medlem
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
377
Medlemskap
2025

Grattis, det gick fort. Jag vet precis hur mycket man samlar på sej, kan inte förstå att man kan plocka in så mycket grejer. Hoppas ni får tur nu med nya bilen. Vi ska till Stensjö i helgen, måste ut o prova så allt funkar. Hoppas ni med hinner ut o prova. Lycka till nu, Stora kramar från Cina o Tom

var ligger Stensjö?
vi funderar också på vart vi ska ställa kosan i helgen, åker fre em

/Anders

Ingmarie & Bernt

HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
1634
Medlemskap
2026

Grattis Kenth o Lisbeth, ja det gick sannerligen fort att få bilen, vi är i Stensjö i helgen om ni känner för det.
Ni som undrar var Stensjö ligger så kör man lättast till Karlskrona sen tar man 123 mot Emmaboda kör till Nävragöl sen är där skyltat till campingen. Stensjö Camping och Vandrarhem kolla den sidan. // Ingmarie
Ps. gps koordinaten finns på deras hemsidanDS

Senast ändrad:

Tom o Cina

HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
1547
Medlemskap
2025

Nej det är inte den , denna ligger i norra Blekinge, Ingmarie o Bernt har lagt in beskrivningen. Ni är alla välkomna dit skulle va roligt med lite uppslutning. /:yes:Cina

Toppen