• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hackerattacken i Kalix - Vad kan du själv göra?

ingbe

HBK Medlem
Inlägg
1.292
Kommun
Linköping
HBK-Nr
26160
Medlemskap
2024
Jag såg en film där de löste just hur de skall komma åt password som är ett fingeravtryck..... De mördade mannen och hög av handen...
Lösningar finns tydligen alltid :rolleyes: :eek: :twitcy: :bye:
Jag var på Hannovermässan -89 eller -90. Där demade någon en fingeravtrycksläsare som loggade in på en windowsburk. En smart dam plockade fingeravtrycket från ett glas eller motsv och återkom dagen efter. Loggade in med 3D-kopian och gjorde något i stil med "del -r c:\*". Ridå, som det brukar heta.
 

Out of bounds

FD HBK Medlem
Inlägg
1.337
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
30214
Medlemskap
2022
Jag var på Hannovermässan -89 eller -90. Där demade någon en fingeravtrycksläsare som loggade in på en windowsburk. En smart dam plockade fingeravtrycket från ett glas eller motsv och återkom dagen efter. Loggade in med 3D-kopian och gjorde något i stil med "del -r c:\*". Ridå, som det brukar heta.
Och där stannade all utveckling…
 
Toppen