• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hårtork

swebhm

HBK Medlem
Kommun
Berg
HBK-Nr
6483
Medlemskap
2025
Sv: Hårtork

Jag rekommenderar 230 volts hårfön av resemodell 1200/600 watt. Om man bara har en inverter uppåt 1000 w (har själv en inverter på 600 w kopplad mot bilbatteriet) så fungerar det utmärkt att köra på halvfart. Frun använder fönen på 600 w i max 5 minuter och det fungerade utan problem även innan vi skaffade solcellspaket.

JOE50

HBK Medlem
Kommun
Avesta
HBK-Nr
3974
Medlemskap
2025

Ni får inte lura henne till något mera tok nu. Räcker med två ben för mig.
Hundar är livsfarliga. Dom blir ju hungriga ibland och tror att jag alltid är det goda fläskbenet.
Det räcker med dom blåtiror jag har....

:cool:

JOE

F

F.d. 25267

Guest

Hur gör ni när ni frikampar och behöver torka håret?

Jag har ibland lagt mig ner på golvet och torkat håret i varmluften
från varmluftspannan. Nu är ju inte alla i bilen lika viga så jag
tänker prova detta.

Visa bilaga 72220

Köpte en dammsugarslang som någon kund beställt och aldrig hämtat. 100:- betalade
jag för den, normalt pris 250:-, utvändigt mått 38 mm.. Vita stosen är toppen på
en limflaska och pipen är den avsågade och böjda anslutningen till dammsugarröret.

Visa bilaga 72221

Senast redigerad av en moderator:
Toppen