• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hälsning från barnfamilj, nya medlemmar

Millan & Håkan

HBK Medlem
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
460
Medlemskap
2025
Sv: Hälsning från barnfamilj, nya medlemmar

Hej och välkomna till klubben. Vi är också en barnfamilj. Våra barn är 13, 11 och 9 år. och så har vi husbilskatten Zigge med oss på våra resor. Nästa år ska vi ner i Europa, så under hösten ska vi fixa pass till alla även katten. ha det bra. Millan & Håkan i Trollhättan:wink:

S

SevenEleven

Guest

Tjo och välkomna!

Vi är också en barnfamilj men en liten grabb som är strax över ett och ett halvt år. Vi köpte husbilen i sommras och ser nu fram mot en massa turer året runt.
Just nu håller jag dock på att renovera hallen samtidigt som jag har börjat förbereda bygget av carport(husbils-port) på baksidan av huset och det tar den mesta av tiden för tillfället.

Vi tänkte nog i alla fall försöka ta oss upp till träffen i Huskvarna (jag råkar ju vara uppväxt i Huskvarna) nästa helg.

/Lasse

Senast redigerad av en moderator:

Kicki & Kurre

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
811
Medlemskap
2025

Hej!

Vi är också en barnfamilj som är ganska nya här i klubben. Vi har åkt husbil några år med våra fyra yngsta barn som är 1, 7, 12 och 15 år. Dom tre största är utflyttade och står på egna ben.

I natt kom vår "nya" pärla hem från Tyskland :) En Bürstner Argos A747-2 2007, så idag blir det husbilsfixande hela dagen... och troligtvis blir det så ett tag framåt tills allt är som man vill ha det :)

Det verkar som om det blir allt fler barnfamiljer som satsar på husbil, jag hoppas att det kommer att synas ute på "stellplatserna" också... ibland känns det som om det är bara vi som har barn med oss i bilen.

Ha det bra
Kicki

Toppen