• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hösten

F

F.d. 15209

Guest
Hur gör ni nu när hösten närmar sig? Ställer ni av eller fortsätter ni säsongen?

F

F.d. 4424

Guest
Sv: Hösten

Hösten är kanske den allra bästa tiden för husbilsåkande. Bär och svamp finns i massor i skogen. Lite senare kommer isläggningen och då åker vi ut för att söka isen till långfärdsskridskoåkning. När snön har kommit finns det fullt med skidbackar och spår för längdåkning. Nej vi ställer inte av husbilen, försöker utnyttja vår investering så mycket som möjligt.

KalleW 320

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Vi ställer inte heller av.
Även om vi inte är ute så mycket som alla andra.
Det ska vara smidigt att bara ta bilen och åka iväg när andan faller på tycker jag.

PatricS

HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
2899
Medlemskap
2024

Efter älgjakten ställs PLÅTISEN in i värmen över vintern. :)
Tas fram nån gång i april.

Funderar på att köpa en "nyare" Plåtis inom 1-2 år - TIPS tas gärna emot.
En från omkring -03 till -04 ungefär - får gärna vara en SMC eller ScandiMobil. :)

F

F.d. 29841

Guest

Hej Kalle W
Ni har ju fint uppe vid Ånnaboda camping.

Låg där uppe när Cykel SM avgjordes där för några års sedan på CC- camping.

/ Vidhem

F

F.d. 4424

Guest

Hej vidhem!
Alldeles riktigt, det är jättefint i Ånnaboda och inte bara där utan hela Kilsbergen. Det finns otaliga platser att stå på för att vara ute i naturen, speciellt nu i bärtider.
Ni hat ju också fint ett par mil runt Köping, söderut Mälaren och norrot Bernshammar, Skinnsberg ovh Kloten.
Har du förresten varit i "Nostalgibyn"? Om inte kolla på nostalgibyn.se. Det är stängt för säsongen men det kommer en till säsong.

Kalle 320

Toppen