• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Höllviken avgift

F

F.d. 53498

Guest
Hej alla ni som brukar åka till Höllviken.

På tisdag kväll kommer vi tillbaka till sverige efter en 800 mil lång resa. Vi har problem med värmaren, gasen läcker ut i Truman. Ganska otäckt faktiskt 20 kg gas som runnit ut i bilen under min säng. Vi har inte känt någon lukt. Vi måste därför stå på ställplats men el.

Om vi kör från Malmö till Höllviken vid 20 tiden kommer vi då att kunna ställa upp där. Kommer vi att få tillgång till el?

F

F.d. 29772

Guest
Sv: Höllviken avgift

Menar du vid småbåtshamnen så var där fullt med båtar för 2 veckor sen på "ställplatserna" som finns vår och sommar

F

F.d. 53498

Guest

Jag vet inte var jag menar. I boken Bordatlas står Höllviken, Falsterbokanalen. Någon som vet om den är öppen nu? Någon som vet om det finns tillgång till el? Någon som har förslag på annan sovplats för oss, med tillgång till el i närheten av Malmö. Ställplats eller camping spelar inte så stor roll, men gärna ställplats.

Vi har alltså ingen möjlighet att värma oss med gas, pannan läcker. Vi måste ha el.

F

F.d. 53498

Guest

Tack Roland.

Vilket supertipps för en gammal golfare. Kvarnby blir det.

Många tack

Anders o Carita

Toppen