• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hökensås

Carthagofrik

FD HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
1399
Medlemskap
2022
Är det någon som vet om det går bra att stå med Husbil där? Hittade inga bilder på hur det ser ut runt sjön är det Camping eller hur ser det ut?

F

F.d. 58547

Guest
Sv: Hökensås

På hökensås finns massvis med sjöar. Åk in på Göteborgsvägen eller ngn annan väg så kommer ni alltid till ngn sjö eller göl. Borde finnas ngn där det ej står camping förbjuden. Glöm ej att åka till Falks grav. Där är det alltid färska blommor och Falk var den sista diligensrånaren.

T

Teddi

Guest

hej fiskare,,du behöver inte bry dej om nåra skyltar,, fiskekortet är ett dygnskort,, ock du måste ta dej till sjöarna med husbilen,,jag själv o nån annan har råkat ut för en gubbe som kommer o påstår nåt annat,,han kommer från campingen,,:D

no problema--mera,,teddi,,

petterssonbj

HBK Medlem
Kommun
Tibro
HBK-Nr
5111
Medlemskap
2025

Finns 2 campingplatser och ett trettiotal sjöar att fiska i det är bara fantasin som sätter gränser om du vill fricampa, och en del skyltar förstås.
Övernatta inte vid Falks grav för där spökar det, säkert.

/ bp

Toppen