• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Höjd på husbil

F

F.d. 50043

Guest
har en Dethleffs modell T6541, kan någon säga mig hur hög är bilen ?

Bonzo

FD HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023
Sv: Höjd på husbil

2.62 låter för lite med olika uppstickare som antenner och annat. Jag har mätt våran och kommit fram till att vi klarar portar på 3.10. Vi har en helintegrerad Hymer.

S-Å

Senast ändrad:

Bonzo

FD HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023

;)Kurt!! Nu skall du inte sticka upp bara för att du bor uppe på höjden;)

F

F.d. 6238

Guest

Nej jag lovar Sven-Åke, jag skall inte sticka upp mer. Ja som inte ens kan mäta höjden på Berget.

---Men det finns inget så högt måttband--- Dessutom har jag så svårt för att det skall ligga still när jag mäter från 11va.
:confused::confused: / Kurt.

Eva & Ulf

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
1242
Medlemskap
2025

Nej jag lovar Sven-Åke, jag skall inte sticka upp mer. Ja som inte ens kan mäta höjden på Berget.

---Men det finns inget så högt måttband--- Dessutom har jag så svårt för att det skall ligga still när jag mäter från 11va.
:confused::confused: / Kurt.

Hej Kurt här kommer en Höjd,,,ar:yes: fråga från en som inte är nyfiken men vill bara veta:twitcy: om du tar dig väster ut till den stora ö-a blir det 10 eller 12 då:confused:

Hälsningar från 2 "västkustbor" i Dalom

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025

På en av tre utskrifter jag har framför mig från vägverkets fordonsuppgifter står höjden angiven. Längd och bredd står däremot med på alla tre.

Toppen