• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Högtryckstvätt

MiKi

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
2850
Medlemskap
2024
Hej! Har en krånglande högtryckstvätt. När man startar sprutan går den i ca 2 sek stannar lika länge. När vi plockade isär den så visade sig på inkommande till motorn sitter en tryckvakt? utformad som en flottör ungefär. När man rör avtryckaren går den upp, påverkar en brytare, stannar motorn, faller ner, startar motorn osv. Provat i olika kranar i huset, kan det vara för lågt tryck in eller något annat lagbart?

Mvh Marita/Micke

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Högtryckstvätt

Prøv slangen uten tvätten, har vært utsatt for at slangen hadde separert seg innvendig et stykke og det kom nesten ikke noe vatn gjennom. Dette sammen med en føler for å hindre tørrkjøring og du har din situasjon.

Nyhlen

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
9883
Medlemskap
2025

Sitter det inte ett filter på inloppet. Kolla att där inte är stopp
/Thomas

F

F.d. 13048

Guest

Vet inte om det är samma modell som jag tidigare hade, men den lämnade jag in 3 ggr under garantitiden för att ventilen hängde sig. När garantitiden hade gått ut fortsatte problemet. Var tillbaka till inköpsstället och klagade. Fick en ny av annan modell som sedan har funkat perfekt. Använder denna 2-3 ggr i veckan då jag använder denna till en Enduro-mc som måste tvättas efter varje runda i skogen. Heder åt leverantören.

Toppen