• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Höga Kusten

Gunnar Söderberg

HBK Medlem
Kommun
nordanstigs kummun
HBK-Nr
1019
Medlemskap
2025
Hej,här kommer en hälsning från oss i Höga kustenområdet.När vi inte är ute och reser bor vi mellan Sandöbron och Högakustenbron efter riks 90e.
Ett område som är värt ett besök.
En :) hälsning från era nya medlemmar Gunnar Söderberg Gun Olsson

F

F.d. 418

Guest
Sv: Höga Kusten

Ett av många smultronställen ute på Höga Kusten är Måviken, söder om Mjällom. Där är så lugnt och fint att vi döpt om det till Måbraviken. Sedan finns det nog minst ett dussin andra goa ställen där. Hälsn/AndersW

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022

Oh, Höga Kusten är vackert och väl värt ett besök.
Barsta Hamn, Rotsidan, bara några exempel. Besökte vi i somras och tänker ofta tillbaka dit.

F

F.d. 209

Guest

Hej Gunnar!
Trevligt att se du bor i närheten av gamla Sandöbron.
Min pappa var bitr kontrollant för träställningarna när Sandöbron byggdes på nytt efter raset 1939. Vi bodde då i Strömnäs. Nu är det så att jag har ett fotoalbum med svartvita foton från det spillrorna ligger i vattnet efter raset till dess bron är färdigbyggd. Pappa var nämligen mycket intresserad av fotografering. Förmodligen finns det fotodokumentation i hembygden. Skulle det finnas intresse kan jag skänka fotoalbumet till bygden.
Själv är jag norrlänning också från början.
Mvh
Alf E Johansson
AEJ 432

Toppen