• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hårdvaluta i Peniscola .

F

F.d. 7747

Guest
:twitcy:Allt eftersom Euron faller i värde så finns det någonting här i Peniscola som inga bankkriser eller valuta fall rår på och det är Blå Petflaskor som innehållit vanligt dricksvatten , så har du sådana i dina gömmor spar dom och vårda dom ömt ingen vet när du/ni kan få nytta och glädje av dom .
I övrigt rullar dagarna här på i lungnets och vänskapens tecken , på vår lilla gatstump är vi just nu ca 6-7 olika nationaliteter som hälsar på varandra och pratar för dom flesta ett helt obekant språk och tänk vad väl vi ändå förstår varandra väl när vi står där över diskbaljan vid servicehuset .
Ändå har vi inte haft en enda fredsmäklare här från varese EU eller FN vilket väl bevisar att om viljan bara finns kan man få goda vänner för livet .
Ha det nu så bra alla ni där hemma i det just nu kalla och snöiga Norden så hörs vi , som vanligt bifogar jag ett par kort , ett på hårdvalutan här på campingen , och ett från vår gata där vi europer har förbrödrats så att snart bilder vi en egen mini nation .
RuneB:p:

Bilagor

• En resa till spanien 2010-11 367.JPG
    En resa till spanien 2010-11 367.JPG
    272,2 KB · Visningar: 30
  • En resa till spanien 2010-11 369.JPG
    En resa till spanien 2010-11 369.JPG
    269,2 KB · Visningar: 9
  • En resa till spanien 2010-11 370.JPG
    En resa till spanien 2010-11 370.JPG
    268,4 KB · Visningar: 14

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Hårdvaluta i Peniscola .

Det ser ganska kallt ut i Peniscola, tycker jag! Fortsätt förbi nästa udde till Alicante flygplats och hämta mig där kl 16.00 i morgon, vetja! Här är mycket varmare och jag är inte dugg besvärlig att ha att göra med!

Husbilskalle

F

F.d. 7747

Guest
Sv: Hårdvaluta i Peniscola .

Hej igen har tyvärr ingen möjlighet att plocka upp dig för tillfället , men särskilt kallt har vi det inte . Har nu i flera dagar här i Peniscola haft en i stort sett molnfri himmel med en stor gul sak som värmer både oss nordbor och övriga här på ett alldeles utmärkt sätt , kunde nog ha det värre än så här , dom har ju ordentlig kyla och en massa snö i mina trakter alltså den del av Sverige som ligger norr om Örnsköldsvik , kanske inte så kända områden för folk neröver områdena kring västkusten och skåne t.ex
Jag bifogar väl som vanligt ett par värmande bilder härifrån .
Ha det rulla lugnt .

Bilagor

• Spanien jan 4 2011 354.JPG
    Spanien jan 4 2011 354.JPG
    242,9 KB · Visningar: 4
  • Spanien jan 4 2011 324.JPG
    Spanien jan 4 2011 324.JPG
    271,5 KB · Visningar: 8
  • Spanien jan 4 2011 137.JPG
    Spanien jan 4 2011 137.JPG
    271,9 KB · Visningar: 4
  • Spanien jan 4 2011 333.JPG