• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Håller tummar och tår!

F

F.d. 22435

Guest
Imorgon bär det av till Tyskland för vår första import. Så spännande vi har efter över ett par års letande hittat vår drömbil och nu närmar det sig. Lite läskigt med import från privatperson men vi tror och hoppas vi tänkt på allt....... Import, försäkringar, klausul i avtal att ändra os mm.... Oavsett har vi lärt oss massor, nu väntar vi på vår nya följeslagare och hoppas allt går i lås.

F

F.d. 22435

Guest
Sv: Håller tummar och tår!

Tack det är med skräckblandad förtjusning, massor av pengar iblandat men äntligen det vi sökt efter!

F

F.d. 22435

Guest

Tack!
Jag hoppas på att få återkomma med trevlig reseskildring när allt är klart.

F

F.d. 22215

Guest

Hellre privatperson än handlare tycker jag! Känner till bilen bättre än en handlare!

F

F.d. 22435

Guest

Bra synpunkt, inte tänkt på så vis. Den vi köper av har vi via mail, bilder och över telefon fått förtroende för hoppas det stämmer när man träffas.

F

F.d. 22215

Guest

Mina privatköp har alltid fungerat perfekt i Tyskland, däremot har jag vänt hem två gånger med oförrättat ärende när det gäller lite äldre husbilar hos handlare.
Lycka till!

F

F.d. 22435

Guest

Ok, detta är en 2014 som gått 1300 så jag hoppas på fint skick:)!

Toppen