F
F.d. 52943
Guest
Hittade info om denna camping i en husbilstidning.
www.vildmarkscamping.se
Någon som varit där? 0 träffar i hbk forum.
www.vildmarkscamping.se
Någon som varit där? 0 träffar i hbk forum.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det är just så här vi använder vår bil till har många smultronställde inprickade och skönt med det lugn som oftast finns där det inte är massa campare.Stod där för några år sedan på höstlovet. Campingen var stängd men då jag ringde dit sa föreståndare att "bara kom ni". Hade hela campingen för oss själva några dagar och omgivningarna är helt underbara om man gillar att vara ute i naturen. Drog igång deras vedeldade bastu en kväll som vi förfogade över helt själva, och veden högg vi själv. Vatten pumpade man upp för hand och toaletterna var utedass. Om du förväntar dig SCR-camping blir du besviken, här är det "alternativt och miljövänligt" som gäller till 100%. Pratade en del med föreståndaren och han sa att det var väldigt få svenska campinggäster, 5-10%, mest var det tyskar, holländare och danskar. Där är säkert mycket fint vår och sommar också, men då är man garanterat inte ensam.