• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

härlig känsla

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025
hej jag hämtade min nya rapido 7065+. det var en härlig känsla mest förvånad blev jag att den var tystare o smidigare snabbare än den gamla 9083i 07a. den gick som en skållad råtta. det var inga problem att komma upp i 120+,men nu när man plockar in ca 400kilo, så blir den kanske slöare. total vikt 3700kilo. men varför så brottom. man kan lägga in farthållarn, å ta det lungt, ha en bra sommar. mvh håkan o britt
:wideeyed::yes:

laval

HBK Medlem
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
1195
Medlemskap
2026
Sv: härlig känsla

Grattis till er nya bil.Det är en härlig känsla att hämta en ny husbil.Den får ni säker många sköna resor med.
//Lars
;)
;);)

Senast ändrad:

V-backen

FD HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021

Jag håller helt med om att det är en härlig känsla att kliva in i och starta upp en helt ny husbil som man längtat efter under lång tid. Det finns så mycket att utforska och sätta sig in i. För att inte tala om alla häften och instruktionsböcker som man måste läsa igenom och fundera på flera gånger.
Lycka till med den nya husbilen och hoppas att den ska motsvara era förväntningar samt kan föra er till nya spännande platser.
V-backen :wink:

Barbro och Markku

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
5141
Medlemskap
2027

Grattis till husbilen. Även vi har just hämtat hem vår Rapido 7065+. Vi har seglat i över 20år och skall nu prova på livet på landbacken.

Markku och Barbro

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025

hej justina vi hoppas att vi har köpt rätt bil . skall bli spännande att sova i bilen till påsk.
blir bara mer o mer lycklig att vara i bilen o greja mvh håkan o britt

Senast ändrad:
Toppen