• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Här finns det plats (och pengar)

F

F.d. 839

Guest
Hejsan,

Har finns det tydligen resurscher (och pengar) :wink:

Mobielhome001.jpg

Mobielhome002.jpg

Mobielhome004.jpg

Bilagor

• Mobielhome003.jpg
    Mobielhome003.jpg
    14,9 KB · Visningar: 871

schmid

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2024
Sv: Har finns det plats (och pengar)

Ja! Tydligen.....

Fantastiskt!!

Om man skall konkurera med den så får man ta fram den stora verktygslådan och svetsen, samt hitta ett bra sätt att rejält fylla plånboken........men men.... den går ju aldrig in i mitt garage så jag får väl hålla tillgodo med vad jag har......och det är inte dåligt det!

Men häftig var den verkligen!!

Lev väl

Hälsar

:yes: &:wub:

F

F.d. 6238

Guest

Hur skall den få plats på Flyget???

:confused: kurt.b

F

F.d. 4879

Guest

Hade jag råd så skulle jag gärna ha den! Det borde väl vara varje husbilsägares dröm tills man vaknar och tar ett glas kallt vatten.. Upptäcker att det står en gammal Iveco från -83 utanför huset...

F

F.d. 839

Guest

Kolis 75,

Att ha en IVECO -83 framfor dorren ar inget skam, det ar manga som onskar att dom hade din husbil. Jag har en "gammal" Ducato fran 1997 och trivs med den men skulle garna vilja ha nagot storre darfor har jag borjat att tag C1 kortet vilket tillater mig att kora med en husbil <7.5t. Eftersom jag ar redan vid en viss alder maste jag tag oron och ogon test och naturligtvis i vilken kondition "pumpen" ar, allt detta ar redan klart nu borjar theorien och 12 timmar korning vid korsskola, kostnaden ca 11000 SEK :( Sedan ar det dags att spana in husbils anonserna, det ska bli kul ;)

F

F.d. 4879

Guest

Nej jag skäms inte alls för Ivecon, den fyller sin uppgift bra och kostade bara 36500 för lite över två år sedan. Men visst vill vi ha något större den dagen vi säljer huset och pensionerar oss. Lycka till med C kortet, själv fick jag alltihop gratis på brandkåren när det blev lag på C och E kort även på brandbilarna. Ingen lätt uppgift att ta dom korten idag...

F

F.d. 6057

Guest

Frågan är ju om inte husbilscharmen försvinner med en sådan? vad är nöjet med att åka på stora vägar och bara kunna stå på parkeringar. skulle vilja se den efter en liten grusväg på väg mot en fiskesjö i Norrland.

F

F.d. 839

Guest

Micke,

Sant men jag tror att den typen av husbil mest anvands som langtids parkerande sodergaende rika pensionarer som inte vill ha ALL komfort som dom ar vana vid hemma. En annan sak i den har aspecten ar att man har nog rad att battra pa lite stenskott om det ar det du menar ;)

F

F.d. 839

Guest

Kolis 75,

Tackar, det dar med C1 kortet ska nog ga bra (hoppas jag), haller pa att salja Ducato 1997 det blir svarare tror jag det ar inte manga som vill ha en husbil som ar 10 ar, folk ar bortskamd.

F

F.d. 4879

Guest

Frågan är ju om inte husbilscharmen försvinner med en sådan? vad är nöjet med att åka på stora vägar och bara kunna stå på parkeringar. skulle vilja se den efter en liten grusväg på väg mot en fiskesjö i Norrland.

Det är då man tar ut den lilla bilen under golvet...

F

F.d. 839

Guest

Kolis 75,

Satta ut en tvarsection, det ar ingen match langre men forlanger HELA husbilen det du. Fanns denna nyhet med pa ELMIA ;), jag betvivlar ..
Extendable.jpg

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 839

Guest

Cecci,

Tyvarr har jag inga bilder fran insida men jag har svart att forestalla mig hur det fungerar eller hur ser ut.

Manga utav dom som har tvar sectionen skjutas ut hydraulisk det ar kanske pa den samma principen den ocksa gar att forlanga.

Toppen