• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hälsningar från Nordkapp

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025
Sv: Hälsningar från Nordkapp

Hej.
Hur mycket kostade det att köra i tunneln till Nordkap?
Mvh.

G

gigge

Guest

En "vanlig" nord-norsk sommer, har bodd i närheten i 20 år ;)

G

gigge

Guest

Det har faktisk jag också hört rykten om, vi får väl se på söndag.

F

F.d. 29841

Guest

Hej
2009 var man med och betalt en del av tunneln.
/Vidhem

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025

Hej Cinna & Svenne!
Tack det värmde, gud give "dom" Normännen vann en stor summa pengar på t.ex. Lotto, men det är ju klart där är andra som vill ha!!!
Jo tänk den dagen dom använde sina gas & oljepengar till att ta bort sina förbaskade ( där var jag snäll)" bompengar" , var för vill dom styra oss fattiga H-bilsägare till vissa platser, för all del dom är inte mindre se värda för att det är "gratis" att ta sej dit till.
Mvh. "Ps" måste nämna det igen E16 Laerdalstunneln 2.4 Mil lång Är gratis P.g.a. att lokalbefolkningen sa nä till bompeng!!!! "Ds"

Från och med klockan 17.00 den 29/6 2012 är det gratis, för då är tunnlen färdig betald

Senast ändrad:

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025

Det gällde Normännen.
Dom har säkert högt uppsatta pers. som kollar vårt Forum, svårare än så var det inte!
Mvh.

Knerten

HBK Medlem
Kommun
Norge
HBK-Nr
180
Medlemskap
2026

Lærdalstunnelen er gratis fordi veimyndighetene innså at den aldri skulle kunne bli betalt ned av bomavgifter. Dette er helt unikt for akkurat denne tunnellen.

Toppen