• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hälsningar från Jokkmokk

A

Anki

Guest
Sv: Hälsningar från Jokkmokk

Vi åker upp i morgon eftermiddag hoppas att de blir mildare, men de brukar ju vara kallt / Anki

Kommun
Danmark
HBK-Nr
788
Medlemskap
2028

her kommer lidt flere billeder fra Jokkmokk
tirsdag fik vi smage renskav for første gang, Bosse havde lavet til alle. det var godt. tak for det gode initiativ :)
idag begynder det rigtige marknad
men vi var inde og se lidt på byen igår

IMG_3331.JPG

IMG_3337.JPG

IMG_3338.JPG

IMG_3341.JPG

IMG_3343.JPG

IMG_3347.JPG

IMG_3348.JPG

IMG_3349.JPG

mange hilsner fra micahel og Marianne

Tony o Tina

HBK Medlem
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
1268
Medlemskap
2028

Hej på er alla!

Nyktra verkar ni inte vara med tanke på de suddiga bilderna

Sköt om er, och ha det bra, det är ni värda

MVH
Tony o Tina

Nu är vi samlade för att tillsammans äta mandelpotatismos och renskav som karlarna har tillagat. Vi är 13 st HBK -are som samlats i kväll.

Vi fick mycket mat över så det blev potatisplätta och renskav till frukost:p

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025

dit måste jag fara någon vinter tack för fina bilder visa gärna mera bilder fins det ström till bilarna eller är det gas som gäller jag kommer gärna upp en vinter mev håkan

Senast ändrad:

Mona & Kjell

HBK Medlem
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2025

Gjorde goda vänner sällskap på en dagtur till Jokkmokks marknad i dag. Vi åkte personbil.
Höll dock uppsikt över husbilar och såg ett antal HBK:are passera förbi samhället, däribland Tompan & Gillan, HBK nr 1998, och någon på väg söderut.
Önskar Er alla en god och trygg hemresa!

Hälsningar Mona & Kjell

Tompan & Gillan

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
1998
Medlemskap
2025

Vad roligt att ni såg oss. Vi är nu i Kiruna för att imorgon titta på icehotellet i Jukkasjärvi. Därefter börjar våran hemfärd som går inlandsvägen ner.
Vi tackar så mycket för hälsningen och ska ta det lugnt på vägen.

Hälsningar Thomas o Gill

Tompan & Gillan

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
1998
Medlemskap
2025

dit måste jag fara någon vinter tack för fina bilder visa gärna mera bilder fins det ström till bilarna eller är det gas som gäller jag kommer gärna upp en vinter mev håkan

På resan upp med övernattningar på rastplatser så är det gas som gäller. Väl framme i Jokkmokk stod vi på Jokkmokks campingcenter, där finns det el dock bara 10Amp säkringar. När termometern kryper ner mot minus 25-30 grader så fick vi stötta med gas också.
Som upplysning så ligger campingplatsen ca 3 km utanför centrum.

Hälsningar Thomas o Gill

Toppen