• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hälsning till alla HBK:are

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Vill skicka ut en varm hälsning till alla husbilsåkare, noviser som proffs. Själva är vi totalt nybörjare. Men vi längtar efter att ge oss ut på vägarna i april. Hoppas på att få träffa många av er HBK:are. Ska hålla utkik efter dekalerna på bilarna. Har ju knutit många kontakter redan via detta härliga forum. Har tagit till oss av alla råd och tips både vad det gäller husbilen och vilka platser vi kan besöka. Tänk så mycket kunskap det finns i klubben. Finner också mycket glädje i att följa alla husbilsbyggen som pågår, ni är fantastiskt duktiga. Nu önskar jag oss alla en härlig vår och sommar.Ta det lugnt i trafiken så ses vi kanske därute.
Gunilla och Rolf :mh::mh4::bye:Extra hälsning till alla er som jag har haft
kontakt med via mail,chat m.m.Gunilla

F

F.d. 14924

Guest
Sv: Hälsning till alla HBK:are

Tack detsamma o ha det gott på era husbilsäventyr i sommar..!

Mita o Stig

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
1105
Medlemskap
2025
Sv: Hälsning till alla HBK:are

Hej och välkommen i klubben, vi har verkligen träffat en massa trevliga och mysiga människor genom HBK,
vi hälsar bla till vännerna i Göteborg Kicki och Pertti samt alla andra vi känner.
Ha ett bra Husbilsår 2009:wub::yes:

Senast ändrad:
Toppen