• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Hälsning från Ludde

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
:p:pHej alla! Nu är det HÖSTLOV!!!

Vi vill bara skicka en hälsning från Stenabåten, vi sitter just nu i internetavdelningen och har loggat in på HBK. Vi körde ombord i Göteborg och ska åka till Kiel.

Husbilen står i tryggt förvar nere på däck 2, marsvinen Sune och Svante fick stanna i bilen och har fått extra morötter och hö så dom ska ha det mysigt i natt. Vi fick ström av en snäll personal nere på lastbilsdäcket, så marsvinen inte ska frysa i natt. I morgon rullar vi mot Weisenhausser Strand och tänker bara ha det bra och lata oss så mycket vi kan i flera dagar! I morn kväll sammanstrålar vi med en annan HBK-medlem, så vi känner oss trygga i utlandet...:p

Vi får se om vi kan få till det med Internet i tyskland, vi har ett O2 sticka sen tidigare, hoppas vi kan sparka igång den igen, så vi kan logga in på den viktigaste hemsidan i världen!

Ha det bra alla goa HBK:are hälsar Ludde med familj!

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Hälsning från Ludde

Usch..skräms inte så B-Å...bildäck är låst så vi kan ingen göra...håll tummarna...har inte ens tänkt på att det kan hända :wub: men det är klart att det kommer säkert att hända mig, jag råkar alltid ut för allt elände annars...

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029

Härligt Ludde Kom hem från Holland i tisdag o hade några dagar i Tyskland.
Passa nu på o prova hösten specialitet i Tyskland Grünkohl mit Kochwurst, Schwinebacke und Kassler.
Säsongen för det har precis börjat o är en mina absoluta favoriter. Tusan också nu blev jag hungrig igen :twitcy:

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Ludde
Låt ingen skrämma upp dej.Du verkar klara det mesta.Hälsa gubben och barnen.
Kram på er

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Kan du verkligen bara lata dig och ha det lugnt och skönt i flera dagar?

Du har väl inte glömt kameran? :D

Jappe

F

F.d. 50036

Guest

Kram till er all från mig och familjen. Lata er nu ordentligt!

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Aha, du har alltså fått igång Internet! Jag var in till stället där vi köpte grejerna, dom laddade ner en annan drivrutin till Mac, sen funkade det klockrent! Funkade t.o.m.en bra bit ut på havet på färjan!! nu får vi inte glömma att fylla på! Tack för en trevlig resa, hälsa kidsen!

Toppen