Besökte platsen i förra veckan, platsen ligger fint på ett område som egentligen är tänkt för bebyggelse av feriehus, men projektet har enligt uppgift stoppats av Länsstyrelsen. Av den utlovade servicen fanns varken gråvatten-/wc-tömning (överstruket på ett plakat) eller WiFi. Dessutom löste säkringarna i det utplacerade gemensamma kopplingsskåpet ut mitt i natten så det blev att vakna upp i en kall bil.
Totalt fanns tillgång till en st. dusch och ett st. wc och då det i det närmaste var fullbelagt blir det ganska svårt att komma till. Det utlovade badet består av ett litet med bojar markerat område med slipprig stege vid en av båtbryggorna, endast för simkunniga.
Men, mitt i mörkret dök två småpojkar (!!) upp och konstigt nog var priset detsamma, 200/natt! / Carsten
Totalt fanns tillgång till en st. dusch och ett st. wc och då det i det närmaste var fullbelagt blir det ganska svårt att komma till. Det utlovade badet består av ett litet med bojar markerat område med slipprig stege vid en av båtbryggorna, endast för simkunniga.
Men, mitt i mörkret dök två småpojkar (!!) upp och konstigt nog var priset detsamma, 200/natt! / Carsten