• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gullspång

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Fick en kommentar på min blogg angående Gullspång och jag vill gärna delge den här. På denna plats är det mycket trevligt att parkera med husbil. Där finns nu tömning för latrin, fyllning av vatten och toalett och fina ytor att parkera på.

Vi befinner oss just nu i Gullspång och fick veta att det ska bli ställplats här!

20 st elplatser och golfbana mm... såg en ritning som farbrorn i elmopeden med katten visade för oss! Någon här hade även pratat med kommungubben här!! Dom ska sätta Gullspång på kartan tror dom. Inget vi i klubben kan göra? Protestlista med namnunderskrifter eller nåt sånt kanske? Ja ledsamt är det iallafall. Mvh Ingmarie ...

Håller med Ingmarie. Kan inte förstå varför man ska vara överambitiös här. Det är ju så bra som det är.

Eva

BeRoka

FD HBK Medlem
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022
Sv: Gullspång

Där har varit ställ plats i gullspång i många år så det förstår jag inte vad som menas med det vi har varit där många gånger senast sommaren 09 och då var det ställplats många husbilar och även vagnar, det är väl den platsen vid gullspångs älven eller där fins fler här var vi många gånger när vi ade Husvagningen anledning att ändra på det.

Toppen