• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Grillkol och briketter!

F

F.d. 3067

Guest
Hej alla!

Jag och lilla frun brukar beställa behovet av grillkol och briketter via www.grillkol.se bra kvalite och bra pris, vi är ju nära grillsäsong nu, får kolen och briketterna hem till dörren.

/Gunnar

Senast redigerad av en moderator:

Dethleffskvalite

HBK Medlem
Kommun
Lomma
HBK-Nr
1035
Medlemskap
2025
Sv: Grilkol och briketter!

Gör du reklam? Det är så skönt att slippa både grillkol och briketter. Bara till att ansluta slangen till gasoluttaget och tända.

Bilagor

• Cramer.jpg
    Cramer.jpg
    2,9 KB · Visningar: 425

Hallonskogen

FD HBK Medlem
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
1112
Medlemskap
2022

Om man jämför grillat med gasol eller grillkol så vinner grillkol de är lite jobbigare men vem fan har brottom.Om man kan få känna lukten av en kolgrill med lite kött ,korv eller andra likdelar, en pava vin i solnedgången å en hustru som småsjungande städar undan
burkar å annat hon drog fram, då e de bra

F

F.d. 3067

Guest

Gör du reklam? Det är så skönt att slippa både grillkol och briketter. Bara till att ansluta slangen till gasoluttaget och tända.

Nej jag gör inte reklam! jag bara tipsar andra om vart man kan köpa bra grillkol, och som nämdes ovan så är ju grillkol och briketter överlägsen gasol när det gäller att få bra smak på den mat man tillagar. ;)

/Gunnar

F

F.d. 3682

Guest

Tack för tipset om var man kan få gillkol hemskickat. Vi är verkliga entusiaster av grillning. Vi grillar året om. När det är mycket snö och man sitter ute och grillar så är det nog som mysigast.//Högberg

F

F.d. 25038

Guest

Om man jämför grillat med gasol eller grillkol så vinner grillkol de är lite jobbigare men vem fan har brottom.Om man kan få känna lukten av en kolgrill med lite kött ,korv eller andra likdelar, en pava vin i solnedgången å en hustru som småsjungande städar undan
burkar å annat hon drog fram, då e de bra
För å inte glömma bärsen man kan klämma under tiden man grillar det kan bli väldigt varmt annars;)

Toppen