• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

greven

F

F.d. 3088

Guest
Gurra mötte Greven från Borghamn när Greven kom åkandes från Gränna hamn i sakta mak (Gurra åkte V40 vinkandes åt Greven) :D :D

Gurra

F

F.d. 12156

Guest
Sv: greven

DU KAN BARA GISSA ATT GREVEN UNDRADE VEM FAN DET VAR :confused::confused::D

F

F.d. 3088

Guest

Hmm Greven kanske du skulle göra lite reklam för ditt grevskap Borghamn med omnejd, lite bilder hamnen mm. Många hittar säkert inte dit härligt ställe :D

Per Brahe :D

F

F.d. 7569

Guest

Gurra.
Eftersom du frågar efter kort från Borghamn så kan jag inte låta bli. Är det här det mest sävärda där eller...? Har inte hittat mycket annat :)

//Roger

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 12156

Guest

Jag måste nog säga att ditt kort gjorde rättvisa av hela Borghamn det finns f-n inté mycket mer att se:( .......skulle i så fall vara utanför hos mig när jag rullar mig i lera de ni ......:DMed så mycket sexighet så stannar inte magens innehåll kvar ............;)

F

F.d. 3088

Guest

Hmm Greven jag menade inte gårdsplan :D "jag skrev med omnejd" . Ett tips Vadstena vänster vid infarten second hand, han har byggt ett rum från 30 talet man hör stämningen:cool::D

Brahe

F

F.d. 12156

Guest

Ja det är ju jätteintressant för dom som redan är döa annars har vi ju nunnorna vid skidbacken , dom är ju döööroliga eller också dom med bordsduk på huvet i vadstena ....
sa jag det , att jag inte är så religös ..............:rolleyes::D:D

Hasse P

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
121
Medlemskap
2025

:cool: Tjena Greven en liten fråga bara???

Vad är det man ska "stena" i Vadstena??:D Vet ni inte det skälva???:wideeyed:

MVH Hans Majestät.

Senast ändrad:

Hasse P

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
121
Medlemskap
2025

:cool: Tack Greven för infot, jag ville ju bara vara pytsrolig med tanke på bilden som Roger satt in. Ska man försöka att vara lite rolig så kan man ju fråga sig VAD har dom stenat på Rogers bild???

För kännedom kan jag erkänna att jag har en syrra som bor i Borghamn,som om nu det skulle vara något av en merit att nämna?

Nä nu ska jag fortstta att läsa din info om Vadstena( intressant föresten).

ps: Moster bor 300 meter från gamla Stenbrottet, som det förövrigt har varit inplanterad regnbåge i för ett par år sen.

Tjingeling.

Senast ändrad:
F

F.d. 12156

Guest

Jag kan ju vara allvarlig ibland iallafall .......:rolleyes: det finns flera brott tror inte det var det som roger fotat som det varit fisk i.....

F

F.d. 12156

Guest

Kan det vara så här i Borghamn nattetid?

//Roger
Precis som det ser ut om natten.Fast inte hemma hos oss där är det upplyst.

Vi har gatulyckter:yes: här,men det är inte alltid som dom är tända.Komun sparar säkert pengar.Så då har Greven satt upp egna lampor så vi ska känna oss trygga............///Åse

F

F.d. 7569

Guest

Den va' kul :)

Då kanske det här är grevens gatlykta?

//Roger

Senast redigerad av en moderator:

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Jag mötte en Pilote husbil i Blidsberg i Söndags men då åkte jag audin och han blinkade på mej på lite håll och jag blinkade tillbaka men inte vinkade han på mej när vi möttes ...

Hmmm vem var det tro ???

Senast ändrad:

bror.axelson

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1072
Medlemskap
2026

Kan det gamla ordspråket gälla här :D Alla känner apan-apan känner ingen :D Bli inte ledsen nu jag bara skojar
Hälsningar Bror

Hasse P

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
121
Medlemskap
2025

:cool: Bengt - Åke skyll dig själv!

Kör man en Audi så får man ta lite skit utefter vägen, möter man en dylik (bil) är man trött på att få hela bilen nedskitad,ja nu snackar jag bil med stort B = inte Audi med att att det lossnar prylar hela tiden från en dylig (bil) Audi= står för= Antagligen.Undrar,Du ,Inte.! när man köper en dylig?

??? VA SA DU ?Vad jag kör för bil= ja jag kör en Kia= Kan Inte Annat.:D

Ursäkta felstavningen Bengt-Åke.

Senast ändrad:
Toppen