• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Grattis Vadstena till nya Ställplatsen

M

Matts Torebring

Guest
Riktigt trevligt, grönt och vackert och nära upp till centrum. Ett lovvärt initiativ i Vadstena kommun. Vi fricampar oftast men ville se hur den nya ställplatsen var. Den ligger granne med Vadstena Slott på söder om hamninloppet. Grönt härligt gräs i en björkdunge men ändå sol hela dagen om man vill ha det. Vi kommer att återvända varje gång vi är i Vadstena.

Ett extra plus i kanten för den trevliga och pratsamma person som gick runt och tog upp avgiften, 100:- utan el 120:- med el. Det finns toa och dusch, men vi har inte varit där, vi har allt vi behöver i bilen. Vi vill bara ha en liten grön ruta och gärna parkera vid vatten som här samt att kunna prata lite med husbilsgrannarna. Grattis Vadstena Kommun till denna trevliga plats. Mvh Matts Torebring

Bilagor

• IMG_2874.JPG
    IMG_2874.JPG
    4,9 MB · Visningar: 32
Senast redigerad av en moderator:

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029
Sv: Grattis Vadstena till nya Ställplatsen

När jag var där i juli så talade jag med hamnkaptenen. Han var rätt besviken på att kommunen bara satt elplatserna på 6 ampere trotts att de önskat mera. Så han trodde inte det skulle räcka när det blev lite kyligaren nätter.

F

F.d. 15298

Guest
Sv: Grattis Vadstena till nya Ställplatsen

Hej på er
Jag har hört på rycktes vägar att dom har pluggat om elen till 10A, så man får ta detta med en nypa salt, men man vet ju inte. Även flera platser med el ska det vara nu med
mvh Tommy

Toppen