• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

GRATTIS NORGE

F

F.d. 4272

Guest
Sv: GRATTIS NORGE

Dessa Norrmän, nu äger dom även shlagerfestivalerna också, får ni aldrig nog?? Olja,Torsk, musik, lusekoftor. Men bilar då? Volvo, SaaB, och lite Scania?
SKOJAR BARA, som det kan skrivas ibland.
GRATTIS NORGE

// Jonny

StJeP

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
590
Medlemskap
2025

Helt outstanding vinnare, så jäkla bra.Jag tycker för övrigt där finns likheter med en annan kanonlåt, Avantasia's scarecrow/staffan

F

F.d. 50024

Guest

Dessa Norrmän, nu äger dom även shlagerfestivalerna också, får ni aldrig nog?? Olja,Torsk, musik, lusekoftor. Men bilar då? Volvo, SaaB, och lite Scania?
SKOJAR BARA, som det kan skrivas ibland.
GRATTIS NORGE

// Jonny

Jag tackar så mycket för grattishälsningarna (är ju själv från Norge)
Jonny, vad säger du om detta då??????:twitcy:
www.elbil.no

Hälsningar Torotor/Torill

F

F.d. 4272

Guest

Ahhh , glömde det viktigaste, har själv norskt blod i ådrorna, mormor kom till Sverige under 2,a världskriget, så vad blir jag då?

// Jonny

F

F.d. 50024

Guest

Ja, då har du like mycket norsk blod i ådrorna som mina barnbarn då, dvs en fjerdedel. Själv är jag helnorsk.:)

Torotor/Torill

F

F.d. 21408

Guest

Tusen takk , mye å feire i dag, 17 Mai og seier i eurovisjonen. :)

Hilsen Liv

F

F.d. 4272

Guest

Ja, hade man bara vart ledig så hade vi vart med KABE klubben på deras träff i Oslo 17 maj.
Vi får hoppas att de har det trevligt om någon av dem skulle läsa det här.
//Lotta

Mojfen & Karianne

FD HBK Medlem
Kommun
Hultsfred
HBK-Nr
573
Medlemskap
2021

Hej

Vi är i Oslo hos min mamma.
Först såg vi schlagerfinalen, sedan firade vi 17. Maj i strålande solsken i går på Vålerenga Vertshus, där Vålerenga Janitsjar höll en fantastisk konsert som värmde ett norskt hjärta bosatt på andra sidan Kölen. :)

Alexander Rybaks låt är helt underbar!

MvH
Karianne

F

F.d. 52950

Guest

Tusen takk fra et norskt par bosatt i Mora.
Hei Stein og Helena.
Slitan med ny bil og gratulerer med overstått grunnlovsdag. Snoekleb 1532 (Pelle) og 1314 Rullebo (Bjørn) var på tur i Stølsheimen og langs Sognefjorden på sørsiden, vi måtte ned til fjorden for å få inn TV. Måtte ha med MGP med seieren ;)
Fantastisk vær både lørdag og søndag.
Lykke til med den nye bilen, ses gjerne på veien.
Bjørn og Målfrid.

Toppen