• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Grattis Gustav till första

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Grattis Gustav till första

Att du håller allt koll på läget:) Esbjörn
Jag har försökt så han skall ansöka om Danevids stip... men han vill ej skriva så mycket om sig själv och räkna ut budjet m.m.
Annars ett eget nyare plan än det vi har som aldrig kommer upp i luften. Det hade vart ngt.:twitcy:

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025

Läste att dom har tagit iii för mycket med dom nya bestämmelserna. Blir kanske nån form av återgång.......men det tar väl några år förstås.

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Idag får han visa att han kan flyga o landa, idag är det landningstävlan (KM).
En kul grej som de ordnar varje år. Det går ut på att pricka så nära en punkt som möjligt vid landningen. Förra året vann han. Får se i år hur det går.
Det kan nog gå hur som helst. Men de har roligt och det är huvudsaken.
I morgon avanserat flyg med en världsmästare i segelflyg en bit häri från, nästa helg blir det en kurs så han sedan skall kunna gå igenom planen i vinter typ besiktning. Snart blir det vinteruppehåll för flygandet så det vill till att passa på när det är fint väder./sus

Toppen