Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
....Fler tömningsplatser för husbilister är bra, det kan hjälpa oss att slippa tex såna här trista saker riktade mot oss: Toalettavfall från fritidsbåtar - Transportstyrelsen
mvh jocke
Det är möjligt att de gör det Heddan, men personligen ser jag hellre att vi jobbar för våran sak och att båtägarna jobbar för sin sak. Sen kan man ju alltid umgås med dem i olika gästhamnar och utnyttja deras service.
Skrev du under förresten?
Fler tömningsplatser för husbilister är bra, det kan hjälpa oss att slippa tex såna här trista saker riktade mot oss: Toalettavfall från fritidsbåtar - Transportstyrelsen
mvh jocke
Nu förstår jag inte hur du menar med detta! Är det trist att båtägare inte längre ska få släppa ut sin skit i vattnet?
Johan K.
PS Naturligtvis har jag skrivit på.
Absolut inte trist!
Återkommer i frågan då jag sitter lite tajt till just nu.
Vi saknar möjlighet att tömma vårt gråvatten i Strängnäs.
Det bör rimligen även ni som står på ställplatsen nere i hamnen sakna.
Så nu har vi lämnat ett "Medborgarförslag" till Strängnäs kommun.
Det vi nu behöver är att 30 personer går in och stöder förslaget, så att kommunen kan titta vidare och eventuellt lösa problemet.
Gå gärna in via länken nedan och se vad ni tycker och gärna stödja förslaget.
Gråvattentömning - Delta & Påverka
Inger o Benny