• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gränna

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Igår var vi i Gränna för det var invigning av en massa ex bmx bana, skate ngt grönt rum m.m.
Pratade med en av killarna som cyklar där och bygger med skyffel på banan emellanåt.
Jag sa att det kan bli ett störande moment för husbilar som står jämte banan och då sa han att de varit ett gäng där som hojat o byggt och även stod det ett 5 tal husbilarbilar just där på ställplatsen,men de packade ihop och försvann omgående.
Så tänk på detta ni som vill stå där och inte på andra sidan på den andra parkeringen, parkera inte vid banan utan parkera vid platserna där gångbanan o tömnings/vattenhuset är.
Om ni vill ha det lugnt vill säga!/susanne

F

F.d. 52941

Guest
Sv: Gränna

Hallo!
Jag har också varit i Gränna förra veckan, nära banan, fantastiskt att en stad gör iordning detta till ungdomarna. En cykel hörs knappast jämfört med de som bränner däck!
Kul att se hur bmx:arna hoppar och använder fysisk aktivitet, nog så viktigt för framtida hälsa!
Lev väl!

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Jo vi har haft en BMX bana på tomten också och ett 100 tal bmx här en helg:swoon:. Men vi var rätt så unga och hade intresset, tänker på de som inte har intresset bara.
Och själv kan jag inte sova om det är ngr ljud;/

Senast ändrad:
F

F.d. 14324

Guest

Kul att höra.:)
Det är ju perfekt att kunna aktivera sina barn med en bmx-bana vid en ställplats!
Gränna hamnar på våran lista med ställen att åka till.:msn_thumbup:

Toppen