• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gränna

F

F.d. 4272

Guest
Sitter på storparkeringen utanför campingen. Som grädde på moset var vi med om en ballong upptigning. Skriver från mobiltelefon. Lyckas därför tyvärr inte med att ladda upp bilden:-( vädret har vart underbart

F

F.d. 3088

Guest
Sv: Gränna

Hej

Det såg ensamt ut när ni stod på parkeringen, jag passerade tidigt på Lördagsmorgonen men John Blund var nog fortfarande kvar hos er då:D

Gurra

F

F.d. 4272

Guest

Nu är vi hemma för den här gången och datorn hade kommit som ett brev på posten:)
Försöker nu lägga upp ett par bilder från den ballong uppstigning som skedde bakom vår husbil på Grännas parkering.
Sol och vackert väder hade vi hela Lördagen.

Jonnys mobil 025.jpg

Jonnys mobil 027.jpg

Jonnys mobil 028.jpg

Jonnys mobil 030.jpg

Jonnys mobil 024.jpg

Inger o Tommy

HBK Medlem
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
2664
Medlemskap
2025

Tjusiga bilder och en fin Rottis. Kille eller tjej? Vi har en Rottiskille, Enzo, snart 5 år.
Vi gillar bilden ni har bak på HB. Var har ni hittat den? Eller är det ngn som målat.

Inger o Tommy

F

F.d. 4272

Guest

Tackar.
En bångstyrig hane på 16 månader, men snäll o go som bara en rottis kan vara :).
Inte mycket till vakthund, älskar folk och vill tyvärr hoppa för mycket.
Hm, angående bilden så hör gärna av dig till: famhogbom@telia.com

PS, Gurra, tidigt? Kan aldrig vara för tidigt för morgonkaffe, för ensamt var det.....men nästa gång

martleifen

FD HBK Medlem
Kommun
Sala
HBK-Nr
831
Medlemskap
2024

Gränna
Är det någon som har övernatta på denna stora parkering utanför campingen med Husbil på senare tid.

För ut om åren fick man stå längst ner på parkeringen. Men år 2008 satt det förbudskyllt för Husbilar,eller tolkar jag fel.
Har en dotter som är polis hon tog kontakt med polisen i Jönköping och dom hänvisa oss till lasbils parkeringen vid Gyllene Uttern.
Martleifen

F

F.d. 4272

Guest

Vi stod där nu i två nätter.
Under högsäsong får man bara parkera några timmar mot betalning.
Nu var betalautomaterna övertäckta med trälådor. //Lotta

F

F.d. 3088

Guest

lotta har rätt fritt att stå där nu, jag skickar in ett inlägg när jag ser att automaterna har kommit igång :D
greven har hittat ett annat ställe som funkar nu under lågsäsongen, han måhända har en bild :D
Ett tips för den som gillar att röra på sig, gå strandpromenaden till Röttle med en avstickare ner till Röttle hamn (om man inte vill gå finns det parkering ovanför hamnen)
Ett annat bra tips besök Grännaberget trappa upp finns i södra ändan (hotell Amalia)
vacker natur:music-icon:

Mvh Gurra

F

F.d. 12156

Guest

Här kan man stå nu med innan det öppnar sväng upp till rökeriet där finns en vändplan den går att använda med fin utsikt .:)

Bilagor

• DSCN0373.jpg
    DSCN0373.jpg
    1,4 MB · Visningar: 7
F

F.d. 3088

Guest

Fin mat därinne, Rökeriet brukar köra femkamp för företag kul å kolla när folk tävlar

Gurra

F

F.d. 4272

Guest

I morgon på dagen stannar vi på åarkeringen igen, vi åker från Ullared på fm och hoppas på en solig em i Gränna. Idag har det vart underbart väder här i Ullared. VÅREN HAR ÄNTLIGEN KOMMIT......//Lotta får väl göra som Ronja Röverdotter när hon skrek in våren

Toppen