• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

GPS MIN VÄN I NÖDEN !

F

F.d. 7747

Guest
:yes:Läser i GTs nätbilaga om damen som litade blint på sin GPS och så småningom hamnade mellan spårvangspåren någonstans vid botaniska trädgården förorsakade ett spårvangsstopp på ca 1tim och tydligen fick lyfta bilen över ett staket så småningon för att trafiken skulle komma igång igen får en att tänka på följande : Skaffa dig en coo driver men lita aldrig på vare GPSen eller coo drivern utan kör på din egen magkänsla .
Rulla Lugnt och skaffa dig en bra karta om du är obekant med Göteborgs Spårvägar !
1_2310050TS1296291272294_slot100slotWide75ArticleFull.jpg

F

F.d. 55256

Guest
Sv: GPS MIN VÄN I NÖDEN !

Hörde en historia en gång om en bilhandlare som hade sin gård full av vrak. En kompis frågade hur han skulle kunna sälja av lagret. Inga problem sa han den siste idioten är inte född än.
Ove.G

Toppen