• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gott Nytt År önskar två nya medlemmar

Roger och Maria

HBK Medlem
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
1226
Medlemskap
2027
Vi vill önska alla ett Gott Nytt År och samtidigt meddela att vi nu blivit medlemmar i Husbilsklubben.se. Vi ser fram emot många trevliga stunder på hemsidan med dess Forum, en källa till mycket glädje och lärdom. Vem vet vi kanske möter några av er medlemmar på någon ställplats, camping, träff eller liknande framöver.
Vårt medlemmsnummer är 1226 och vi åker runt i en Pilote G710 FG med reg. nr AMB 151.
:holly-1-icon::holly-1-icon:
Mot nya resmål under 2008
Roger&Maria Grindeland

F

F.d. 839

Guest
Sv: Gott Nytt År önskar två nya medlemmar

Hejsan Roger & Maria,

Välkommen på forumet på den allra sista dagen av året. Hoppas att du kommer att trivas bland oss för här finns det hur mycket information som helst, listan bara ökar och ökar. Träffa nuvrande medlemmar kommer du säkert att göra, jag är också ganska ny och stormtrivs och har redan träffat 4 medlemmar.

Träffa nuvarande medlemmar, säkert !!! För min del är det lite svårare att träffa medlemmar eftersom som bor utomlands ni kommer säkert att träffas många mer än jag. Ha det så bra :holly-1-icon:

Toppen