• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gotland

goldfinger

HBK Medlem
Kommun
Lerum
HBK-Nr
6001
Medlemskap
2026
Sv: Gotland

Det blir säkert bra om dom med en ny linje kan sätta press på befintligt färjeoperatör och pressa priser samt öka flexibiliteten. Konkurrens är nyttigt. Hoppas att dom lyckas!

Hqhusbil

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
5263
Medlemskap
2024

Är det inte Pigge och hans fru som ligger bakom förbuden mot husbilar i Visby? Motivet lär vara att tvinga in oss på campingar. Som av en ren slump råkar dom vara inblandade i närliggande campingplatser. Eller har jag hört fel?

Om så är fallet så är vi välkomna bara så länge som vi campar vilket ju inte alla gillar.

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025

Hej!
Jasså är det så det ligger till!
Mvh.
Är det inte Pigge och hans fru som ligger bakom förbuden mot husbilar i Visby? Motivet lär vara att tvinga in oss på campingar. Som av en ren slump råkar dom vara inblandade i närliggande campingplatser. Eller har jag hört fel?

Om så är fallet så är vi välkomna bara så länge som vi campar vilket ju inte alla gillar.

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2025
Senast ändrad:
Toppen