Ingrid o Pålle
HBK Medlem
Hoppas alla har sett Googles nya, rykande aktuella startsida: https://www.google.se/
Samma bilder finns givetvis på andra språk - t.ex. ryska.
Samma bilder finns givetvis på andra språk - t.ex. ryska.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Idrott och politik hör inte ihop
Färgerna är från regnbågsflaggan som är en symbol för HBTQ-rörelsen.
Jag vet inte om det är politik eller...
Redan 1936 var det uppenbart att politiker utnyttjade idrotten. Så länge idrotten är beroende av politiska beslut är symbiosen hur uppenbar som helst.
Hoppas alla har sett Googles nya, rykande aktuella startsida: https://www.google.se/
Samma bilder finns givetvis på andra språk - t.ex. ryska.[
När jag klickar på länken kommer inte den nya startsidan upp. Vad gör jag för fel?
Helt klart att många menniskor tycker på detta viset. Dessvärre är det många av dessa som gömmer sig bakom klyschan för att slippa ta ställning. Med detta uttalande menar jag inte på något vis att ovan citerade är en av dessa. Min åsikt är att man INTE skall gynna eller deltaga i arrangemang där arbetsplatsolyckorna når "all time high" pga bristande säkerhet, människor lider, tar skada & där bl.a sexuellt avvikande förföljs. Hela det ryska OS-köret är enligt mej oacceptabelt & bör bojkottas. Såg ett program på TV där väldigt många gästarbetare inte fick betalt utan blev utvisade när dom ville ha ut sin lön. En elektriker polisanmälde sin arbetsgivare pga utebliven lön men blev istället misshandlad av POLISEN (slagen & ett spett uppkört i r...n) om han inte återtog sin anmälan. Det framgick i programmet att det var en liten klick av det ryska samhället som tjänade stora pengar på jippot. (Mer blev det ju om man underlät att betala lön till en del) Om man besöker eller deltager i arrangemang som anordnas på detta sätt så ger det ju en signal till regimen att omvärlden inte har något att invända mot dess handlande. Som sagt, jag står för vad jag säger & tycker att det är för dj....gt & oacceptabelt.
Att samma text som på den svenska skulle stå på Google's ryska sida betvivlar jag starkt.
Bennie