• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Goda nyheter

F

F.d. 29925

Guest
Läste i Carava bladet idag att Biltema skall börja iordningställa en del ställplatser på sina parkeringar med början i Mora.

Bra initiativ, men så är tydligen initiativtagaren själv husbilsåkare.:)

F

F.d. 11293

Guest
Sv: Goda nyheter

Läste i Carava bladet idag att Biltema skall börja iordningställa en del ställplatser på sina parkeringar med början i Mora.

Bra initiativ, men så är tydligen initiativtagaren själv husbilsåkare.:)

Kul läsning, nu kanske det börjar att lossna, det finns många parkerningsplatser till varuhus som står tomma nattetid p.g.a. att det är p-förbud natten, där går det lätt att ordna både avloppstömning o färskvatten på fyllning
:)

Senast redigerad av en moderator:

Maggan o Åke

HBK Medlem
Kommun
Gagnef
HBK-Nr
1409
Medlemskap
2025

en rättelse bara
i mora finns inget varuhus det är i borlänge som det kommer att finnas en ställplats där
i mot så kommer det att finnas en husbil som kommer att marknadsföra biltema med start i mora under vasaloppsveckan
maggan

F

F.d. 29841

Guest

Hej
Ja det låter bra. men jag tror att "NISSE" varit ifarten på sid 60.
Västmanlandssektionen står det W men "VI" hade U på den tiden.
Och NYA Silverköparen i SALA är inte med.
Bara som en upplysning.
/Vidhem

kejo20

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024

Morning
Att ta med någon som hedersmedlem är ju en uppmuntran och ses av andra som har möjlighet att göra liknande som är bra för oss i klubben, det är inte frågan om pengar, tror du inte Fugelsang hade råd?
Jag annser att ett hedersmedlemskap kan gagna klubben i många fall.
MVH KEJO 20

Toppen