Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Han åt kroppkakor på Öland!!!
Sachertårta till morgonkaffet var så himla gott så det är nog risk för framtida avsteg från den strikta LCHF-dieten! Passade den bra till frukost så duger den nog till lunch också! Jag ska höra med Kurt om han vill följa med och äta Sachertorte till lunch!
Visa bilaga 60847
Detta liknar den hälsokaka som min hustru brukar baka! Jag är beredd till krafttag för att få smaka under höstens resa! Vi som inte för diet kan göra den rättvisa.Undrar just hur länge det dröjer innan SirMcLain reagerar på den här bilden!
En gång är ingen gång!
Visa bilaga 60818
SirMcLain!
Jag är i Enkirch nu och stannar väl här en dag till!
Aake!
Sachertårtan finns på Alter Moselbahnhof nära bron där turistbåtarna finns. (N49 55 01 E7 04 27).
Visa bilaga 60851
Visa bilaga 60853
Mittemot serveringen ligger Turistbyrån i en flott byggnad och där kan man enligt uppgift få en ticket för tre dagars uppställning på ställplatsen på andra sidan bron, söderut (N49 54 43 E7 04 05)! Kolla med turistbyrån vad som gäller för ställplatsen!
Visa bilaga 60852
Biljetten kostar 5 euro men även om ni bara stannar en dag så blir det billigast att betala på det viset! Det gäller dock att vara ute i god tid för ställplatsen är populär! Lite längre bort efter gatan ligger en camping.
Jappe