• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

God Dag

F

F.d. 6555

Guest
Jag vill bara hälsa artigt på er alla. Jag äger ännu ingen husbil, men om jag får frugan övertygad, hoppas jag att det så småningom skall dyka upp en begagnad husbil för att "pröva på".
Ha det så bra.
Nisse

F

F.d. 4879

Guest
Sv: God Dag

Hej Nisse! Både du och frugan är välkomna i klubben både som intresserade och som kanske blivande medlemmar. Här kommer ni att hitta massor av erfarenheter om husbilslivet från alla medlemmarna.

Kia och Göran

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024

Hej Nisse och välkomna.

Jag lyckades till slut övertyga frugan om att husbil är det rätta, inte så svårt med tanke på att det i stort sett bara finns fördelar med att ha husbil, förutom det ekonomiska då......:spinny:

Om exakt en vecka hämtar vi vår första husbil, det blir en Dethleffs A5880 Esprit -02. Sen ska det bli åka av!:yes::yes::yes:

Thomas och Lena

FD HBK Medlem
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
489
Medlemskap
2023

Hej Nisse och välkommen som intresserad.:spinny:
På detta foromet har du alla möjligheter att få svar på dina funderingar angående husbilar. ( och kanske även övertalningsknep)
Gör bara inte samma som många andra, fråga vilken husbil du skall välja !:wideeyed:
Det är omöjligt att tala om för någon annan vad han/hon behöver.

Använd hösten och vintern till att titta runt på vad det finns för olika modeller och storlekar. (det finns MÅNGA) och ställ frågor här på
forumet på de funderingar du/ni har.:yes:

Medan du fördriver tiden med detta kan du ju passa på att övertala frugan och även bli medlem här i klubben.:D

Lycka till med övertalning och husbilsletande, så kanske vi ses till våren!! :) :)

/Thomas & Lena

Toppen