• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Goa gubbar!

Bonzo

FD HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
430
Medlemskap
2023
Av alla goa gubbar jag mött i mitt liv är KlockGunnar en av dom goaste, Han har allt det där med, glimten i ögat, "även om man ser en viss ORO i husbilen

KlockGunnar är den Goaste Gubbe jag träffat i klubben.

Svenj-Åke

Senast ändrad:
F

F.d. 52943

Guest
Sv: Goa gubbar!

F´låt en fåkunnig Göteborgare - är inte Go Gubbe per definition en Göteborgare - kan en Motalabo karaktäriseras om en Go Gubbe? (Tar på hjälmen och intar skyddsställning!)
PS träffat Klockgunnar - om han är från Götet är ha definitivt en Go Gubbe - vet inte om han är från Götet)

klockgunnar

FD HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
29
Medlemskap
2022

Goa gubbar. Tack för de vackra orden om mej, men jag tycker att allla medlemmar i HBK är goa Gubbar ock Tjejer, i alla fall alla som jag har träffat på årsmöten och spontanträffar och P-platser
typ klas i sjön. Kan inte låta bli att gå och hälsa på alla som har husbil och som stannar till i min närhet. Jag är ikke nyfiken men vill ha reda på allt !!!! Det har ibland hänt missar??? sa Igelkotten
när han kröp på rotborsten... Det får man ta. Jag tycker hembygdsklubben har en Jättebra slogan-
Börja kasta Lie-träffa nya Vänner!! en annan Uhrskoj-- Glöm ej dra uren på måndag!!!
Klockgunnar 29.glömintedä..

F

F.d. 11203

Guest

Jag har nog träfat trevligare gubbar,
mot mig på en träff som HBK annordande var han rent otrevlig,men det kanske beror på attt jag inte är så trevlig slälv
mvh Deicer

klockgunnar

FD HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
29
Medlemskap
2022

Goa gubbar , deiser vilken träff var det ???? minns icke ordvalet..
ber om förlåtelse... mvh Klockgunnar 29

Toppen