• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Go-cart i Linköping

F

F.d. 4811

Guest
Halloj!
Jag har varit i kontakt med Mattias Andersson (STCC-förare) i Linköping som har en go-cartbana i Linköping (utom- och inomhus). Frågade om några som är intresserade i HBK kunde komma och "raca" på hans bana i början av september, det var helt ok.

Kollade också av om han har nåt ställe där man kan ställa husbilarna. Även det är helt ok, men inga utensiler finns utan det får man sköta på bästa sätt.

Är det någon som är intresserad skulle jag vilja ha ett "tack" så jag vet att ni är intresserade innan jag lägger ut en "Träff".

Allt är naturligtvis till självkostnadspris och här är länken till honom:
Mattias Andersson 2009 - MA:GP Racing - Go-karthallen - Fretagsaktiviteter - Konferens - Event - gokart

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 7569

Guest
Sv: Go-cart i Linköping

Kristina!

Det ser ut som om du skulle kunna fixa det här. Ska dock bli intressant att se när du kan passa in en helg :) Jag väntar med spänning.

//Roger

F

F.d. 3314

Guest

Låter trevligt, Linköping, mitt andra, nåja tredje hem.... :)
Å go-cart, då kan hornen:msn_devil: få tillfälle att växa fram en stund. :twitcy:

Eftersom jag av någon outgrundlig anledning är modererad och inte kan använda TACK-knappen, så visar jag intresset för detta så här.

/ Yvonne

F

F.d. 53012

Guest

Då kan ni ta en sväng på Kurts Husvagnar ligger bara 100 meter ifrån. Kan kanske se om jag kan ordna en ställplats i omgivningarna beroende hur många som kommer.

F

F.d. 4811

Guest

Runt om Mattias finns det mark där man kan stå och räcker inte det så har vi ju Kurtan´s P som kanske kan få nyttjas. Naturligtvis vill vi ju vara så nära varandra som möjligt för gemytlighetens skull.

Jag har bokat möte med Mattias och flera andra företag i Hackefors för att informera om denna träff. Jag återkommer i nästa vecka om resultatet av det hela och med en inbjudan.

F

F.d. 7569

Guest

Kära hustru,

Eftersom många av HBK's medlemmar verkar ha ett osedvanligt stort intresse och febless (?) för tvåhjuliga fortskaffningsmedel med oproportinellt stor motorstyrka så tillåter jag mig att i all ödmjukhet föreslå ett besök hos Bevik ca 100m från Mattias go-cart inrättning.

//husband :)

PS. Du hittar då på, men var snäll och blanda inte in mig i dina påhitt, men jag kan laga mat under tiden du styr och ställer med annat. :)

Mangan1

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2025

Hahaha, Underbart!
För egen del är en så länge endast första helgen i Sept. bokad;
= någon av de andra kan bli: Hopp & lek!
:msn_devil: växer ut fortare än själva f-n... *ler finurligt*

Hoppas på en bra helg och ett "gött" sällskap!

Bästa hälsningar, Magnus
Som definitivt kommer om inte "helg jobbet" kräver annat...

Toppen