• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

go -box i Østerike

F

F.d. 29870

Guest
skal du til Østerike å du har en bil som er øver 3,5 tonn totalvekt må du ha go-box
jeg betelade 80 aur

Bilagor

• IMG.pdf
    838,9 KB · Visningar: 74
F

F.d. 1074

Guest
Sv: go -box i Østerike

Hej Frank & Mereta

vi har haft vår Go-box i 3 år vi betalade några euro när vi köpte den, men när vi skulle fylla på den i fjol-sommar så var det det minsta belopp 75 euro, men den kommer att räcka i många år, vi kör bara korta sträckor på motorvägar där Go-boxen räknar av, vi väljer hellre alternativvägar, vilket är nästan lika fina vägar och mycket mer att titta på.

F

F.d. 2522

Guest

Oj är det så dyrt? Kan man lämna den åter när man lämnar landet? Och få resterande pengar tillbaka? Reglerna för Go-boxen gäller väl enbart stora avgiftsbelagda vägar eller?

F

F.d. 29870

Guest

Hei Fam.Lorentsson
jeg har hørt at man kan levere den til bake på en go-box forhanler før man får later landet å få pengene tilbake

F

F.d. 29870

Guest

Hei Birgitta & Rune
Jadet var ikke mye dere har brukt av den.Jeg kjørte ned Brennerpasset til Italia i 2008 så det ble mye motorvegar det er nok en del penger på den enda .Skal kjøre alternativveger i år ned til Kroatsia ja jeg er enig med dere at dem er like bra å så får man sett mere.En Go-box varer foresten ca 5 år da er det elektroniske batteriet utladat

F

fjärrkontroll

Guest

Hej. Vi var i Kroatien i fjor, hyrde Go-box vid gränsen, lämnade den på samma ställe när vi körde hem. Vi betalade 90 Euro, fick ett fåtal tillbaka när vi lämnade den. Kolla via Michelins karta om alternativ väg. Jag hittar inge billigare. Betalvägar i östeuropa och längre väg. Jag har inte kört via Italien. Kolla via Michelin. Jag gitter inte lägga mer tid på alt. resväg. Hoppas vi träffas i Kroatien i sommar vi åker via Gedser dn 10 juli med två husbilar. En stor blåfärgad Amerikanare och en Cabby.
Fjärrkontroll

F

F.d. 29870

Guest

vi åker 1 juli Rødby Puttgarden og så skal vi stanna en veka i Moseldalen før vi åker videre ned til Kroatsien i \år skal vi kjøre alternative veier slik at vi får sett mere, meget bra veier. kjører over Kufstein søder om Munchen Kitzbühel -Linz - Villach - og inn i Slovenia ja det hadde vert roligt å treffest nere i Kroatsien vi blir å kjøre kusten ned til Dubrwnik med en stopp på øyen Pag .
Ha en trivelig semester.

Toppen