• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Glas över gasolplattorna!

F

F.d. 53134

Guest
Jag har en undran var man köper ett glasöverdrag till gasolplattorna. :spinny:
 

lars o margareta

HBK Medlem
Inlägg
1.426
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024
Sv: Glas över gasolplattorna!

Jaha och va har du gjort nu då, slagit iiigen för hårt , ja vi närkingar vet inte hur starka viiii är. men kolla på husbilsfirmorna dom vet nog ,dy har ju både Hymer o Nerikes camp där , hälsniningar fr fd Askersundare PS kollade på bilder på din bil jag säger som barnbarna " Häftigt " DS
 
Senast ändrad:

Thomas o Karin

HBK Medlem
Inlägg
778
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
6008
Medlemskap
2024
Sv: Glas över gasolplattorna!

Hej, vi beställde ett nytt lock hos återförsäljaren när vårt hade exploderat sedan vi glömt lågan efter kaffekokning

/Thomas
 

lars o margareta

HBK Medlem
Inlägg
1.426
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024
Sv: Glas över gasolplattorna!

svar till Tomas o Karin AjAj sån får inte hända , tur att det inte hände nåt,min fru tjatade om att stänga huvudkranen, fjanteri sa ja ,sen glömde jag stänga av spisen en dag ,drog ner på liten låga, tur att vi satt utanför när det började lukta bränd mat,kontentan av detta är lyssna på frun o göra som hon säger!!
 
Senast ändrad:

Thomas o Karin

HBK Medlem
Inlägg
778
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
6008
Medlemskap
2024
Sv: Glas över gasolplattorna!

svar till Tomas o Karin AjAj sån får inte hända , tur att det inte hände nåt,min fru tjatade om att stänga huvudkranen, fjanteri sa ja ,sen glömde jag stänga av spisen en dag ,drog ner på liten låga, tur att vi satt utanför när det började lukta bränd mat,kontentan av detta är lyssna på frun o göra som hon säger!!
Nådig hustru stod lutad över spisen men klarade sig helskinnad men oj vad många glasskärvor, hittar fortfarande bitar, nu står det 1-1 för jag körde på en betong sugga vid nästa besök i Ullared

Thomas
 
F

F.d. 53134

Guest
Sv: Glas över gasolplattorna!

En liten olycka händer så lätt! Tappade en hammare så glaset gick sönder tyvärr... Ha en skön sommar vi kanske syns på vägarna!!! :spinny:
 
Toppen