• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Glad Påsk!

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026
Sv: Glad Påsk!

I dag så åt vi 16 svenskar på ställplatsen i Calpe gemensam påsklunch. Samlades på lämplig plats och tog dit våra bord och stolar. Sedan så hämtades maten för det var ju knytis så klart.
DSCN5445.JPG DSCN5446.JPG
Vi tillbringade några trevliga timmar tillsammans med glatt utbyte av våra olika erfarenheter från husbilslivet. Ett kärt samtalsämne är våra navigatorer och vilka sanslösa äventyr dom ibland tar oss ut på.

Önskar er alla en fortsatt glad och trevlig påskhelg.

Titta gärna in på min blogg
Evas egen

F

F.d. 55616

Guest
Sv: Glad Påsk!

Glad Påsk på er!
Håll bara koll på era navigatorer så det inte går som för pelletslångtradaren som försökte ta sig över flottbron i Gagnef som endast tar max 4 ton!!! Bron kraschade och bilen for ner i älven, chaffören hade änglavakt klarade sig men bron bröts sönder.
icon7.gif
icon7.gif
icon7.gif

Toppen