• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Glömt fotsteg kvar?

Carina Blom

HBK Medlem
Kommun
Östhammar
HBK-Nr
2237
Medlemskap
2025
Sv: Glömt fotsteg kvar?

Enkelt att lösa på ett säkert sätt. Ta ett plastlock 10 cm diameter gör ett litet hål, knyt i en lagom kraftig tråd, haka fast den på trappen när den står inställd o ni kör. När ni sedan stannar och ställer ut pallen, flyttar ni bara plastlocket så att det hänger över tändningslåset istället. Då blir det omöjligt att glömma trappen.

Håkan o Britt

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2025
Sv: Glömt fotsteg kvar?

än så länge har jag ej glömt, pall eller skor, men däremot, markisen. skulle bara släppa handbromsen, och rulla av klossarna, utan att starta motorn, ca 30dm, snacka om att man blev
överraskad, men som tur var, så var stödbens armarna ledande i rätt riktning, så det blev ej några skador,men det kommer säkert mera tillbud ,,mvh håkan
:twitcy::wub:

Toppen