• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gissa vem vi mötte idag

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026
I helgen har vi besökt Danmark, och på vägen hem stannade vi till vid Väla Centrum, Helsingborg.
Vi såg en husbil med HBKdekal & medlemsnummer på bilen så vi svängde upp vid den, och nu undrar vi, vem tror ni att det var ? :wideeyed:

En liten ledtråd: Medlemmen har aldrig träffat någon från klubben tidigare, men han har varit ganska synlig här på hemsidan.

Vem tror ni att vi mötte ?

Carina & Gunnar ( just nu utanför Linköping )

F

F.d. 24280

Guest
Sv: Gissa vem vi mötte idag

Inte många som börjar på Z...men mig har dom inte mött.Och jag har träffat flera medlemmar,visserligen dom flesta är från Motala men än har jag några kvar.Är inte blyg av mig och käfften går:) :)

Anita o Dan

HBK Medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
740
Medlemskap
2027

Jag tror också som "Rimagi" att det var "Belgien 1" eftersom han denna helgen skulle köra från Belgien upp till Göteborg (tror jag)

"Belgien 1" är svaret????? Rätt tror jag

F

F.d. 6238

Guest

Carina, håll oss inte i spänning längre utan berätta nu att det är "Roland" ni mötte, hls kurt:confused::confused:

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026

Var tvungen att stänga datorn när vi körde :twitcy: åå, jag skulle inte låtit er vänta så länge. Men vi är hemma nu.
Men, jag är imponerad av er kännedom om medlemmarna. Rätt svarat Rimagy ! Det var "Belgien1" som vi träffade. Så även Krabban, Pebben & Lena hade också rätt.

Man kan säga att världen är allt bra liten, när vi kan ses på en plats som vi besöker för andra gången (i fredags och idag).

Det var trevligt att ses, Roland !

Hälsningar Carina & Gunnar

Senast ändrad:

Rimagy

HBK Medlem
Kommun
Märsta
HBK-Nr
817
Medlemskap
2024

Hej!
Många inlägg har det blivit från Belgien....Så när han började röra på sig uppåt så var det väl det mest osannolika men roligaste möta var min tanke....
Kul!
Marina

F

F.d. 24280

Guest

Jag mötte på genomfarten i Motala igår en stor integrerad..tror att det var en Pilot,jag vet inte om han såg mig..men jag vinkade i alla fall..var på vägen hem med min pärla.Tyckte att jag såg husbilsdekalen men ingen numer:)

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Jag såg dig allt, vi var på väg från Borlänge.Kunde ej se från sidorutan när du vinkade men jag såg dig framifrån .Susanne:)

F

F.d. 839

Guest

Carina,

Det var valdigt trevligt att traffas, forsta medlem och dessutom Ordforande, inga daliga grejor det in't. Synd bara att det inte ens fanns tid att dricka en kopp ficka eftersom ni hade brattom up till Tyreso.

Jag stannade kvar denna natten i Arlov och fick min armstod monterade pa Mandagen, oj oj vilken skillnaden, sedan bar det Norrover. Meningen var att jag skulle till Umea men med det daliga vadret sa vande jag pa klackorna vid Jonkopings trakten da det bara vrackte ner vita flingor.

Akte ner till Lindome dar 4st extra ljus och farthallare installerades, det ar prcies som om jag hade en ny husbil vilka bekvamligheter, skulle inte vilja vara utan dessa "must have" grejor. Okay det kostar flask men vad i helsicke .. man lever ju bara engang ;)

Under tiden sa ar jag tillbaks "hemma" och aven har har vi haft temperaturer pa -3°C vilket ar ganska ovanligt denna arstid.

Hoppas att vi kan traffas andra HBK medlemmar pa varan nasta resa Norrover Juli 2008 for da blir det 100% Norrbotten mm.

F

F.d. 839

Guest

Rickard,

Monteringen av 4st ja du vet dom ovala med 55W lampor i och farthallaren och installationen 9600 SEK incl moms .. ? Sjalva installationen tog mindra an 3 timmar med 3 man, verkligen professionella killar, I am impressed som man bruka saga. Allting fungerar till min fulla belatenhet.

Har ar installatoren's info :

J.R.Larmcenter AB
Phone: +46317950304
Fax: +4631998499
Email: info@jrlarmcenter.com
Web: Hemsida

Senast redigerad av en moderator:
Toppen