• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Gilla goa muskelbilar

F

F.d. 3088

Guest
Hela Hovrättstorget här utanför i Jönköping är fullt av muskelbilar (kör vättern runt) :D:music-icon:
Nästa anhalt är karlsborg där övernattning sker, sevärt

Gurra

F

F.d. 50069

Guest
Sv: Gilla goa muskelbilar

Hello, det gör jag också, fast de skall vara Engelska och heta Austin Cooper S:rolleyes:
Anders som retas lite;)

Zodiac

HBK Medlem
Kommun
Avesta
HBK-Nr
373
Medlemskap
2025

Och
,det gör vi med, men tyvärr är vi långt därifrån. Vi åker alltid med våran chewa på Power Big Meet Västerås och Classic car week i Rättvik + flera andra träffar då det passar oss
Zodiac HBK373

Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
826
Medlemskap
2026

Och
,det gör vi med, men tyvärr är vi långt därifrån. Vi åker alltid med våran chewa på Power Big Meet Västerås och Classic car week i Rättvik + flera andra träffar då det passar oss
Zodiac HBK373
I Varberg är det denna helgen wheels and wings. Har aldrig varit där men hört av grannar att det är en toppenträff för entusiaterna.
Anne-Louise

Toppen