• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

GHcampingshop.se - En ny webshop !

Status
Stängd för vidare inlägg.

MarTom

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
475
Medlemskap
2025
Nu finns det en nyöppnad web-shop för oss husbilsfolk. Namnet är GHcampingshop.se och kommer säkerligen att berika husbilslivet för många. Ett självklart alternativ för oss alla som söker kompletterande utrustning som gör husbilslivet behagligare. Med tanke på det engagemang och entusiasm som ägarna står för så har GHcampingshop.se alla förutsättningar för att bli en stark faktor på marknaden.

Det känns skönt att kunna förmedla bilden av en positiv och seriös aktör på marknaden. Motsatsen har vi läst om alltför många gånger om här på hemsidan.

Andiamo

HBK Medlem
Kommun
Örebro
HBK-Nr
4180
Medlemskap
2025
Sv: GHcampingshop.se - En ny webshop !

Tack för tipset till denna sid kikade in på den och kunnde konstatera att det fanns en massa kul prylar både növändiga och kanske mindre nödvändiga/ Gun-Britt

Lovisa

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
5889
Medlemskap
2025

Stort plus i kanten från mig. :)Gillar att man kan se pris på produkterna

F

F.d. 29841

Guest

Hej
Vad skiljer Gh.s från någon annan som har tillbehör?
/Vidhem

MarTom

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
475
Medlemskap
2025

Hej
Vad skiljer Gh.s från någon annan som har tillbehör?
/Vidhem

Anledningen till mitt inlägg var att tipsa om ett bra alternativ på tillbehörsmarknaden. Däremot tänker jag INTE misskreditera någon konkurent i syfte att göra jämförelser. Skillnaden mellan GHcampingshop.se och andra leverantörer får du själv glädjen av att utforska. Den bedömningen är ju bäst att man baserar på egen erfarenhet. Du kan ju börja med att studera upplägget och utbudet i shopen på deras hemsida. Om du inte är nöjd kan kan du ju ge dem förslag på förbättringar. Det finns en funktion på hemsidan för att göra detta. Som du då ser är de intresserade av att veta hur vi som kunder upplever deras shop. Lyhörda leverentörer är vi ju inte så bortskämda med.

Som sagt var.... Vi ska ju ge varandra tips och råd!
Det är ju en del av konceptet i Husbilsklubben!

Avslutningsvis delar jag SEPTPLMC:s och likatänkande. Om inte inlägget faller en i smaken kan man ju ägna den tiden åt att hitta något annat inlägg som passar bättre.

Senast ändrad:

P-A och Carina

HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
7159
Medlemskap
2024

En bra sida och det är bra att priser visas. Jag tackar för länken.

MVH
P-A

Bestliner

HBK Medlem
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
11647
Medlemskap
2024

Tack för länken. Jag gjorde ett provköp på litet prylar jag behövde nu till våren.
Skall bli kul att se om allt funkar som det skall. Priserna ser ut att vara ganska normala
men det var fraktfritt med DHL vilket jag gillar:D
Jag återkommer med hur allt gick i denna tråd.

F

F.d. 52908

Guest

Hej och tack för tipset.
Kollade deras prylar och hittade ett kapell till cyklarna till ett mycket bra pris. Tänkte skydda två nyinköpta elcyklar av märket Promovec ( danska )
/ Sören

F

F.d. 29841

Guest

Anledningen till mitt inlägg var att tipsa om ett bra alternativ på tillbehörsmarknaden. Däremot tänker jag INTE misskreditera någon konkurent i syfte att göra jämförelser. Skillnaden mellan GHcampingshop.se och andra leverantörer får du själv glädjen av att utforska. Den bedömningen är ju bäst att man baserar på egen erfarenhet. Du kan ju börja med att studera upplägget och utbudet i shopen på deras hemsida. Om du inte är nöjd kan kan du ju ge dem förslag på förbättringar. Det finns en funktion på hemsidan för att göra detta. Som du då ser är de intresserade av att veta hur vi som kunder upplever deras shop. Lyhörda leverentörer är vi ju inte så bortskämda med.

Som sagt var.... Vi ska ju ge varandra tips och råd!
Det är ju en del av konceptet i Husbilsklubben!

Avslutningsvis delar jag SEPTPLMC:s och likatänkande. Om inte inlägget faller en i smaken kan man ju ägna den tiden åt att hitta något annat inlägg som passar bättre.

Hej
Du missförstod mig.men det skiter jag i.
Det är klart att det är bra med, NYA leverantörer av HB delar.
Men det är ju priset i sista hand som avgör var man köper "grejen", som man kan behöva.
Ha det gött i snön
/Vidhem

S

Sören-6830

Guest

Säkert ett bra ställe att handla på, trots att det första inlägget luktar ganska mycket "kompis-reklam", båda är ju från Ulricehamn. Men det är klart, man ska värna om företag i egna regionen.

B

Bengt och Birgitta

Guest

Skulle gärna vilja ha ett utlåtande om Promovec-cyklarna ni köpt. Är ute och letar efter el-cyklar. Var har ni köpt dem?:mcride:

F

F.d. 52908

Guest

hej
På din fråga bo-zigsten om Promovec elcykel, så har jag kollat på marknaden och kommit fram till att denna är trevlig och passar oss. Kommer att levereras nästa vecka, så jag har bara provkört affärens exemplar. Gasregelaget som det har skrivits om här, finns på denna cykel och känns bra. Har köpt den i Båberg norr om Vänersborg hos cykelcenter i Trestad 0521 255511. Han har en hemsida också cykelcenter.nu heter den. Affären är okänd för mej trots att jag bor i Vänersborg
/ Sören

B

Bengt och Birgitta

Guest

Tack för hjälpen. Skall gå in och kolla på nätet. Vänersborg ligger ju inte så långt bort heller.Birgitta

MarTom

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
475
Medlemskap
2025

Hej
Du missförstod mig.men det skiter jag i.
Det är klart att det är bra med, NYA leverantörer av HB delar.
Men det är ju priset i sista hand som avgör var man köper "grejen", som man kan behöva.
Ha det gött i snön
/Vidhem

Det är ibland svårt att uppfatta budskapet i ett inlägg. Jag ber dig om ursäkt för att jag misstolkade betoningen i ditt inlägg.

MarTom

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
475
Medlemskap
2025

Säkert ett bra ställe att handla på, trots att det första inlägget luktar ganska mycket "kompis-reklam", båda är ju från Ulricehamn. Men det är klart, man ska värna om företag i egna regionen.

Om du känt mej hade du inte formulerat ditt inlägg på det viset. Jag är en ärlig och uppriktig människa. Mina värderingar är inte till salu! De är äkta! Jag tipsade om webshopen för att jag tycker det är ett bra alternativ när vi göra våra inköp. Visst kan man slå ett slag för den lokala handeln men det viktiga är att de står för de grundläggande värderingar man har på en leverantör. Jag tror inte du skulle ställa upp och rekommendera en lokal handlare som inte uppfyllde dina krav på god sed och etik!

E

Ericsson c52

Guest

Tjoho bra med folk som är vakna för nya grejer.

Stå på er med att tippsa om nya prylar och annat kul till våra bilar och skit i alla som är kritiska och avundsjuka för att ni tippsat om bra prylar .:twitcy:

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024

Hej och tack för tipset.

Funderar på att köpa 4 stolar för 2000:-. Är det någon som köpt dessa stolar. Borde vara hyfsad kvalitet med tanke på priset.

/Per

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025

MarTom! Tack för ett bra tips och för att du står på dig! Fortsätt med det.

Sören! Kan man få ta del av dina erfarenheter när du varit ute och cyklat? :)

Krister N

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen